Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Поверненню та обміну підлягають товари з усіх представлених на сайті категорій, крім товарів, зазначених у Переліку в останньому абзаці. Повернення та обмін відбувається за допомогою «Нової пошти». Якщо Ви хочете повернути або обміняти товар належної якості, вам необхідно: - зателефонувати нам за номером +380930116507 або написати на електронну пошту nicechoicecustomer@gmail.com та попередити, що Ви збираєтесь відправити товар, і отримати адресу; - написати заяву на повернення від руки та вкласти її; - вкласти чек, який Ви отримали разом з покупкою; - відправити куплений товар товарного виду. У Вас буде 14 днів для повернення або обміну товару з моменту його отримання. При цьому товар повинен зберегти товарний вигляд (бути не битим, без подряпин, сколів, потертостей, плям, слідів монтажу тощо). Коли товар буде отримано назад, того ж дня Вам надішлють гроші зручним для Вас способом (наприклад, на картку). Або того ж дня Вам надішлють інший товар, якщо з Вами буде погоджено обмін. Кошти або новий товар Ви отримаєте протягом 1-3 діб. Послуги пошти за її тарифами (від 50 грн в один бік) сплачує покупець (в обидва боки, якщо буде обмін). Якщо Ви отримали товар неналежної якості, то транспортні витрати на повернення чи обмін компанія бере на себе. В такому випадку Вам потрібно зафіксувати неналежність прямо на пошті та надати фото чи відео. Термін повернення коштів або доставлення нового товару - 1-3 доби.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.